What's The Password?: 40zipsandahammock: goldatnight: stillaknucklehead: 40zipsandahammock:...

goldatnight:

40zipsandahammock:

goldatnight:

40zipsandahammock:

goldatnight:

stillaknucklehead:

40zipsandahammock:

she clda got the coffee table too shit she aint hit no lick aww man put me in her place b

didnt you say she was slick bad but she just homeless, smash lol naw id….

better stroke that hoe give her…

lmfaos shots fired

lmao my bruh sleep on the couch she in a sleeping bag b cozy life fake low lifers

lo life to the next life she got them r.r.l shorts for the lowski is she light skin?


bru i gotta see what she look like, she gotta big booty?

(Source: pceoz)

13 Jul 2012 / Reblogged from bbqnextdoor with 13 notes